Kingsman: The Golden Circle Game v1.4.2

به عنوان یک مأمور کینگزمن استخدام شوید! در بازی Kingsman: The Golden Circle Game شما باید با انجام شبیه‌سازی مجازی مرلین، آموزش را رد کنید. در نقش اگزی، هری، راکسی، مرلین، و بسیاری دیگر که هریک دارای سبک، مهارت و ابزار مخصوص به خود می‌باشند بازی کنید، و دنیا را از تهدیدات پنهانی که درون آن کمین کرده نجات دهید.
ثابت کنید چیزی که برای تبدیل شدن به یک کینگزمن واقعی نیاز است را در اختیار دارید. در این بازی شما به سبک اکشن پازل جدید بزرگترین نبردهای کینگزمن را تجربه می‌کنید.
این بازی را انجام دهید تا به صورت بی‌درنگ تطبیقات خشمگینانه ایجاد کنید! در این ژانر جدید بازی باید قبل از اینکه دشمنان شما را به زیر بکشند، با زمان‌بندی و مهارت‌های خود غول‌ها را متوقف کرده و از رویدادهای سریع در صفحه پازل استفاده نمایید.
در بیش از 4 حالت بازی مختلف خود را محک بزنید! در حالت داستانی با دشمنان نمادین به مبارزه بپردازید، در حالت نبرد نفر به نفر یک تیم را جمع‌آوری کرده و بازیکنان دیگر را به چالش بکشید، در حالت برچسب تیم با مربی خود همکاری کرده و مأموریت‌ها را انجام دهید، و در حالت رویداد روزانه با امواج بی‌پایان دشمنان به نبرد بپردازید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود