KickAss Commandos v1.1.1

سلاح‌های خود را آماده کنید! زمان آن رسیده تا در بازی کلاسیک KickAss Commandos که به سبک تیراندازی با زاویه دید از بالا به پایین می‌باشد به نابود کردن دشمنان بپردازید. مسلسل، شعله‌افکن، موشک‌انداز و نارنجک‌ها را بردارید. در حالی که هر چیزی که در جلوی چشمتان ظاهر می‌شود را نابود می‌نمایید، به پایگاه‌های دشمن حمله کرده و کماندوها را آزاد کنید تا به تیم شما ملحق شوند.
دشمن در گسترش کریستال به‌شدت اعتیادآور خود که هر کسی را به زامبی‌های بی‌مغز تبدیل می‌کند، بسیار گستاخ شده است. اگر دشمن سریعاً متوقف نگردد و همه کریستال‌ها نابود نشوند، دیگر اثری از دنیایی که می‌شناسیم نخواهد بود. شما انتخاب شده‌اید تا مأموریت نهایی را در جهان هدایت کرده و همراهان خود را نجات دهید، همه تولیدات کریستال دشمن را از بین ببرید، و هر کسی که با آن روبرو می‌شوید را نابود کنید!
هر مأموریت یک تم منحصربه‌فرد دارد که شامل جنگل‌های مرگبار، دشت‌های یخ‌زده قطبی و سرزمین‌های بایر می‌باشد.
کماندوهای ویژه را آزاد کنید تا آن‌ها را به نیروی خود اضافه کرده و از آن‌ها در مأموریت‌های آینده استفاده نمایید.
کماندوهای خود را به مأموریت اعزام کنید تا امتیازات ارتقاء را کسب کرده و از آن‌ها برای سفارشی‌سازی کماندوهای خود استفاده کنید.
عاشق انفجار هستید؟ می‌توانید هر چیزی را در مأموریت‌ها منفجر کنید. می‌خواهید ببینید یک نارنجک‌انداز چه بلایی سر درخت نخل می‌آورد؟ قدرت سلاح‌ها در دستان شما قرار دارد.
تعداد زیادی وسیله نقلیه دشمن برای نابود کردن وجود دارد. تانک‌ها، برج‌های تک‌تیراندازی، قایق‌های تفنگدار، اسنوموبیل و هلیکوپترهای مهاجم تنها تعدادی از آنها هستند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود