Loopables v1.0

Loopables یک بازی پازل برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن هدف شما دستکاری محیط و هدایت ربات فراموشکار می‌باشد. یک تجربه سورئال که شما را در یک حلقه پیوسته پر از سرگرمی و چالش قرار می‌دهد.
این بازی دارای رابط کاربرپسند و کنترل‌های ساده است که یادگیری آن آسان می‌باشد. کافیست بر روی بلوک‌های درست لمس کنید تا راه خود را باز نمایید.
گرافیک این بازی از طراحی سه‌بعدی ساده‌گرایانه الهام‌گرفته شده و قرار گیری رویه‌ای آیتم‌ها باعث شده تا این بازی برای چشمان کاربر خوشایند باشد.
منزوی نباشید، با این بازی شما نه تنها می‌توانید پازل‌های جذاب را انجام دهید، بلکه یکی از آن‌ها را بسازید. مرحله رویایی خود را ایجاد کنید. میلیون‌ها ترکیب مختلف در دسترس می‌باشد. خلاقیت خود را آزاد کنید و زمانی که کارتان تمام شد، از طریق بازی مرحله خود را منتشر کنید. انتشار مرحله ساخته شما آن را برای تمامی بازیکنانی که به دنبال چالش‌های جدید هستند در دسترس می‌سازد. حتی می‌توانید دوستان خود را در فیسبوک و توییتر به چالش بکشید و به آن‌ها نشان دهید رئیس چه کسی است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود