Generals TD HD v1.2.4

موفقیت ژنرال‌های مدافع را دنبال کنید. Generals TD HD (Unreleased) یک بازی استراتژیک است که کاملاً رایگان بوده و در آن نقشه‌های جدید موجود می‌باشد. این نسخه جدید و اچ‌دی بازی است که سرگرمی‌ها و چیزهای جالب فراوانی را به بازیکنان ارائه می‌کند.
در صحراها، مناطق یخ‌زده و زمین‌های بایر به نبرد بپردازید، با استفاده از ارتقاء‌های برج‌ها استراتژی دفاعی خود را سفارشی کنید. بر دشمن خود آتش ببارید، نیروهای تقویتی را احضار کنید، نیروهای خود را فرماندهی نمایید، ژنرال‌ها را به خدمت بگیرید و در مأموریتی برای نجات کلونی‌ها از حمله دشمن، با غول‌های افسانه‌ای روبرو شوید!
خود را برای دفاع از مستعمره‌تان در برابر انبوهی از اتومبیل‌های زرهی، تانک‌ها، پهپادهای رزمی و دشمنان خطرناک دیگر با استفاده از برج‌های فراوان و سلاح‌های مرگبار آماده نمایید! در این بازی سه درجه سختی مختلف برای به چالش کشیدن مهارت‌های تاکتیکی شما وجود دارد.
این بازی دارای ویژگی‌های مختلفی شامل چند اپیزود در محیط‌های گوناگون، هریک با گیم‌پلی منحصربه‌فرد، 12 برج قدرتمند، شامل سلاح لیزری، موشک‌انداز و پشتیبانی وسیله نقلیه می‌باشد.

 

تغییرات نسخه 1.2.4:

رفع مشکلات بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود