Returners v1.1.810

در بازی Returners بزرگترین قهرمانان تاریخ بالاخره به هم می‌پیوندند!

قهرمانان مورد علاقه خود را جمع‌آوری کرده و ارتقاء دهید. قهرمانانی از سرتاسر تاریخ، افسانه‌ها و اسطوره‌ها! قهرمانان از گرداگرد دنیا را به خدمت بگیرید. افسانه‌هایی مانند تیسوس، کلوپاترا و رابین هود در کنار علاءالدین، هرکول، موتزارت و غیره به مبارزه بپردازید! با وجود تفسیر هیجان‌انگیز بازی، حتی قهرمانان آشنا برایتان حسی جدید خواهند داشت!

این بازی اولین نبردهای 5 به 5 موبایل را به شما ارائه می‌کند. در نبردهای بی‌درنگ هیجان‌انگیز سعی کنید میدان را از آن خود کنید! سریع فکر کنید تا یک استراتژی برنده را طراحی نمایید!

این بازی دارای گرافیک کارتونی می‌باشد. قهرمانان در یک سبک هنری جسورانه جدید زنده می‌شوند! تصاویر دیدنی بازی نبردهای بی‌درنگ را تماشایی می‌کنند!

این بازی دارای سیستم لیگ قوی می‌باشد. می‌توانید ببینید تیم شما در برابر بازیکنان دیگر چه وضعیتی دارد. کافیست بخش لیگ را چک کنید تا رتبه‌بندی روزانه را مشاهده نمایید!

 

تغییرات نسخه 1.1.810 :

بروزرسانی قهرمان جدیدی به نام alice

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود