FINAL FANTASY DIMENSIONS II v1.0.2 + data

جدیدترین عنوان فانال فانتزی به رکورد سه میلیون دانلود در سراسر دنیا دست یافته است!
در بازی FINAL FANTASY DIMENSIONS II مجموعه فوق‌العاده شخصیت‌ها از نژادها و دوران‌های مختلف گرد هم آمده‌اند. یک داستان باورنکردنی که شما را در گذشته و آینده هدایت می‌کند تا دنیا را نجات دهید. قدرت‌های خود را ترکیب نمایید تا در نبردهای شدید دشمنان خود را شکست دهید. این یک بازی نقش‌آفرینی است که افسانه جدیدی را به دنیای فاینال فانتزی می‌آورد.
قهرمانان ما در گذشته، حال و آینده سفر کرده و در مسیر خود متحدانی را بدست می‌آورند تا در یک مأموریت بزرگ دنیا را نجات دهند.
با استفاده از یک سیستم ساده و استراتژیک با هیولاها به مبارزه بپردازید. از توانایی‌های مختلف شامل جادو، مهارت‌ها و احضارهای نیرومند استفاده کنید تا با دشمنان ترسناک مبارزه کرده و به پیروزی برسید.
قهرمانان خود را به کریستال‌هایی که به عنوان سنگ‌های نشانه شناخته می‌شوند مجهز کرده تا توانایی‌های جدید را برای شخصیت خود بدست بیاورید. تعداد زیادی از این سنگ‌ها دارای قدرت هیولاهای احضار شده در طول تاریخ فاینال فانتزی می‌باشند!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود