River Killer 2 v25

اگر از طرفداران سبک تیراندازی هستید و می‌خواهید شلیک در آسمان را شبیه‌سازی کنید، پس بازی River Killer 2 برای شما ساخته شده است.
روزی کهکشان زیبای ما مورد حمله مهاجمان و تیراندازان فضایی قرار گرفت. آنها کل اسکادران را نابود کردند. شما آخرین قهرمان کهکشان هستید و باید با غریبه‌ها روبرو شوید. هدف‌تان بسیار دشوار خواهد بود زیرا باید کهکشان را از شر دشمنان فضایی نجات دهید.
این بازی شما را در خط مقدم مبارزه قرار می‌دهد. کنترل سفینه تنها را بر عهده بگیرید و از کهکشان محافظت نمایید. در این بازی شما باید با دشمنان بیشتر و بیشتری روبرو شوید و غول‌های فراوان فضایی را شکست دهید. همچنان که در بازی پیشروی می‌کنید این امکان را پیدا خواهید کرد که سفینه خود را ارتقاء داده و کشتار خود را تکمیل نمایید.

 

ویژگی‌ها :

نورپردازی و جلوه‌های ویژه شگفت‌انگیز

شامل آیتم‌های قدرتی و غول‌های مختلف

تجهیزات سفینه خود را ارتقاء دهید

مناسب برای تازه‌کاران، و معتادان سبک تیراندازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود