بازی پلتفرمر قهرمان های نیمه شب آیکون

PJ Masks: Moonlight Heroes

بازی پلتفرمر قهرمان های نیمه شب
4.3 (104958) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

در بازی جدید PJ Masks: Moonlight Heroes شخصیت‌های مورد علاقه شما بازگشته‌اند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب نمایید و همراه آن‌ها در طول شب و زیر نور مهتاب بر روی پشت بام‌ها به ماجراجویی بپردازید تا هرچه می‌توانید گوی‌ها را جمع‌آوری نمایید. اما مراقب دشمنان مزاحم باشید، آن‌ها دوباره در حال شیطنت می‌باشند!
شخصیت‌های قهرمان بازی قادر خواهند بود تا گوی‌ها را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به امتیاز نهایی اضافه کنند. هریک از شخصیت‌ها می‌تواند طلسم‌های طلا را در مسیر خود بردارد تا امتیاز نهایی را بهبود دهند. مطمئن شوید که چشمانتان مراقب آنهاست، زیرا پیدا کردن آنها سخت می‌باشد!
طلسم‌های رنگی را جمع‌آوری کنید و قدرت‌های فوق‌العاده قهرمانان از جمله قابلیت پرش بیشتر، پیدا کردن گوی‌های پنهان و در هم شکستن موانع را آزاد نمایید.
به قهرمانان کمک کنید از موانع خطرناکی که دشمنان در مسیر آنها می‌اندازند دوری کنند!
این بازی بدون تبلیغات مزاحم به شما ارائه می‌شود، از اکشن و سرگرمی فراوان آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که این بازی ممکن است با برخی از دستگاه‌های قدیمی سازگار نباشد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.2.0
  • اندازه : 94M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/18

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود