Idle Heroes v1.17.0.p1

Idle Heroes یک بازی شاهکار به سبک نقش‌آفرینی برای اندروید است! در این بازی به میلیون‌ها بازیکن از سراسر دنیا ملحق شده و سفر خود را از جنگل‌های سارا تا آسمان آغاز کنید، تیم خود را از قهرمانان به سوی ویرانه‌های باستانی هدایت کنید تا با نیروهای تاریکی به نبرد بپردازید!

زمانی که از دستگاه خود دور هستید، قهرمانان خود را به تمرین مشغول کنید. زمانی که به بازی برگردید آن‌ها قدرتمندتر شده، توانایی‌های جدید بدست آورده و برای نبرد آماده‌اند. بدون زحمت یک تیم قدرتمند را پرورش و تمرین دهید!

در این بازی بیش از 200 قهرمان در جناح‌های مختلف با مهارت‌های منحصربه‌فرد وجود دارند. جنگجویان خود را احضار کنید تا به قهرمانان قدرتمند تبدیل شوند، و یا برای تکامل آن‌ها را به مواد روح تبدیل کنید. ابزار قدرتمند را بسازید و جنگجویان خود را برای پیروزی مجهز کنید!

با میادین نبرد فراوان و سیاه‌چال‌های کافی، مأموریت‌های قهرمانانه، برج‌های اسرارآمیز، تیم‌ها و آیتم‌های دیگر، چیزهای زیادی در این بازی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید و خود را سرگرم نمایید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود