بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

World War III: European Wars v1.10

در World War III: European Wars در جنگ جهانی سوم ارتش خود را به سوی فتح اروپا رهبری کنید. یک بازی استراتژی بی‌درنگ را به صورت رایگان دانلود نمایید! کل اروپا را تسخیر نمایید!
در این بازی خود را برای مرگبارترین نبردهای قرن 21 در پایگاه‌های پر از دشمنان خشن آماده کنید. نیروهای دشمن با استفاده از تانک، سربازان، هاموی‌ها و موشک‌ها به پایگاه شما حمله کرده‌ و آن را به میدان نبرد تبدیل کرده‌اند. دشمنان در تانک‌های وحشیانه‌ای هستند که پر از سلاح‌های انفجاری می‌باشند. شما به عنوان ژنرال باید این هیولاهای مرگبار را به بهترین روش ممکن نابود کرده و با نابود کردن کامل پایگاه‌های دشمن آن‌ها را تسخیر نمایید.
دشمنان اروپایی‌تان علیه شما متحد شده و رئیس جمهور شما تصمیم به حمله به اروپا و ایالات متحده گرفته است. البته تسخیر کل اروپا و ایالات متحده بسیار دشوار می‌باشد و نبردهای شدیدی انتظار شما را می‌کشند!
شما به سوئد، بلژیک، هلند، ایتالیا، آلمان، فرانسه، انگلستان، ترکیه، روسیه و در پایان ایالات متحده حمله خواهید کرد. ارتش خود را با دقت هدایت کرده و برای نابود کردن نیروهای دشمن آن‌ها را مستقر نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود