King of Raids: Magic Dungeons v2.0.72

تاریکی همه جا را فرا گرفته و شما تنها امید شهر هستید تا عدالت را بازگردانید، در برابر دشمنان بی‌رحم مبارزه کرده و هیولاها را نابود نمایید. پس فکر می‌کنید که از عهده قلع و قمع کردن دشمنان در مسیر سیاه‌چال‌های خطرناک و غافلگیرکننده، دوری کردن از تله‌های مرگبار، کشتن هیولاها، جمع‌آوری غنائم قدرتمند و به زیر کشیدن غول‌ها بر می‌آیید؟

King of Raids: Magic Dungeons برای بازیکنانی ساخته شده که طرفدار بازی‌های اکشن و گیم‌پلی هک و اسلش هستند. این بازی ساعت‌ها نبرد را با گرافیک و جلوه‌های صوتی شگفت‌انگیز به شما ارائه می‌کند که احساس واقعی گیر افتادن در سیاه‌چالی پر از هیولاها و موانع را به شما می‌دهد. رابط بازی کاربرپسند بوده و تنها چند بار نیاز دارید تا بازی را انجام دهید تا کاملاً به کنترل‌های آن عادت نمایید. پس از آن، بازی درباره کاوش اطراف، پیدا کردن دشمنان و سعی در نابود کردن آنان می‌باشد.

 

ویژگی‌ها:

گیم‌پلی هک و اسلش با یادگیری آسان

گرافیک خیره‌کننده با محیط‌های شگفت‌انگیز

جلوه‌های صوتی جالب و صداهای محیطی واقع‌گرایانه

سطوح مختلف دشواری و چالش‌های متفاوت

سیاه‌چال‌های به صورت تصادفی ایجاد شده

بر سلاح‌ها و توانایی‌های مختلف مسلط شوید

جدول امتیازات برای به چالش کشیدن دوستان و خانواده

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود