بازی حماسی قهرمانان آیکون

Epic Conquest

بازی حماسی قهرمانان
4.7 (66934) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی , نقش آفرینی - RPG

در بازی اکشن نقش‌آفرینی Epic Conquest با مبارزات شدید خود را به چالش بکشید! از میان دو شخصیت با سبک‌های بازی متفاوت انتخاب کرده و دنیا را از نابودی نجات دهید! این بازی سنت پایه قوانین سبک ARPG را دنبال می‌کند که از هیچ ویژگی بازی خودکار استفاده نکرده، و به بازیکن امکان می‌دهد حس واقعی بازی را مانند بازی‌های کلاسیک تجربه نماید. این یک بازی آفلاین است، یعنی هر کجا که باشید می‌توانید آن را انجام دهید.

داستان بازی در دنیایی فانتزی رخ می‌دهد که ظاهراً توسط شیاطین که از یک درگاه وارد شده‌اند مورد تهاجم واقع شده است. حمله شیاطین باعث شده همه قلمروها متحد شوند تا با نیروی شر مبارزه کرده و صلح و آرامش را به سرزمین بازگردانند. سال‌های زیادی سپری شده و نژاد میان انسان و شیطان اجنتاب‌ناپذیر گشته است. این نژادهای دورگه که با نام جادوگر شناخته می‌شوند، توسط اتحادیه شکار می‌شوند، زیرا آن‌ها جادوگرها را تهدید بزرگی برای بشریت می‌دانند.

در این بازی شما در نقش آلاستر بازی می‌کنید، شوالیه سلطنتی که از ضربات نزدیک‌برد با مهارت‌های دفاع و ضدحمله عالی استفاده می‌کند. و همچنین ادنا، جادوگر شعله که از ضربات دوربرد با مهارت‌های آتشین استفاده می‌کند. هریک دارای شخصیت منحصربه‌فرد خود می‌باشند که می‌توانید در طول سفر آنها را کشف کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 5.8e
  • اندازه : 133M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/04/16
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • بازی خوبیه اما به پایه بروکلاس نمیرسه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود