نرم افزار فریز کردن برنامه ها در حالت روت شده و روت نشده آیکون

Ice Box - Apps freezer

نرم افزار فریز کردن برنامه ها در حالت روت شده و روت نشده
4.4 (5129) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

Ice Box – Apps freezer یک برنامه برای فریز کردن و بازیابی برنامه‌هایی است که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌کنید. این برنامه هم برای دستگاه‌های روت شده و هم دستگاه‌های روت نشده قابل استفاده است. اگر دستگاه شما از پیش روت شده است، می‌توانید آن را مستقیماً نصب نمایید، اما اگر دستگاه شما روت نشده است، باید کارهایی پیچیده‌ای که در لینک موجود است را انجام دهید تا بتوانید این برنامه را فعال نمایید.

برنامه‌های موجود در باکس از دید لانچر پنهان خواهند بود و قادر به مصرف باتری و یا دیتا در پس‌زمینه نمی‌باشند. می‌توانید به راحتی از طریق این برنامه آن‌ها را اجرا کنید، دقیقاً مانند اجرا از یک پوشه صفحه اصلی. پس از قفل شدن صفحه نمایش و یا بازگشت به لانچر به صورت خودکار فریز خواهند شد و کاری در پس‌زمینه انجام نخواهند داد.

انگشت خود را بر روی آیکان نگاه دارید و یا چند آیکان را انتخاب نمایید تا برنامه را اجرا کنید، فریز و بازیابی نمایید، جزئیات سیستمی برنامه را مشاهده کنید، آن را در گوگل پلی باز نمایید و یا حذف کنید.

 

تغییرات نسخه 3.17.0-G :

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن ها در حالت دستی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.17.0-G
  • اندازه : 3M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/27
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود