Sdorica – sunset v1.0.11 + data

افسانه‌ها می‌گویند دنیا زمانی خیلی سیاه بود. انسان‌ها عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی اژدهای غول‌پیکر به نام اسدوریکا بودند. به عنوان یک جادوگر شما چگونه این دنیا را تغییر خواهید داد؟

استودیوی بازی‌سازی رایاک پس از چهار سال توسعه، در Sdorica -sunset- محدودیت‌های طراحی گرافیکی، عملکرد موسیقی و داستان‌سرایی را در یک بازی نقش‌آفرینی به چالش می‌کشد.

در محیط زیبا و رنگارنگ بازی، هریک از شخصیت‌ها بر روی صحنه خواهند بود. یک ماجراجویی تصویری شبیه کتاب داستان را در این بازی تجربه نمایید.

موسیقی بازی توسط آهنگساز موسیقی زمینه DEEMO ساخته شده است، یک موسیقی کاملاً هماهنگ که نوت به نوت جهان بازی را محقق می‌کند.

این بازی با صحنه‌های انیمیشن ساخته شده توسط انیمیشن‌سازان دوبعدی به نمایش در می‌آید. علاوه بر داستان اصلی، داستان‌های جانبی بیش از 30 شخصیت بازی در هم تنیده تا داستانی بزرگ را ایجاد نماید.

پشتیبانی، حمله و دفاع؛ سه کلاس شخصیت‌ها که مکمل یکدیگر می‌باشند. از انتخاب اعضای تیم تا برنامه‌ریزی یک استراتژی بر اساس تعداد بلوک‌های صفحه، در نبردهای هیجان‌انگیز که فکر تاکتیکی شما را به چالش‌می‌کشند درگیر شوید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود