بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Strategy – Galaxy glow defense v1.1.5

در جهان بیکران، موجودات پس از انفجار بیگ بنگ متولد شده‌اند. نبرد بر سر زندگی در سرتاسر کهکشان رخ می‌دهد. در دنیای تاریک، موجودات درخشان در حال حمله به موجودات دیگر هستند که جهان را تسخیر کرده‌اند. بازی Strategy – Galaxy glow defense مبارزه در برابر حمله این موجوات درخشان است. این موجودات از نور طبیعی و داده استفاده می‌کنند تا در فضا جابجا شوند. این بازی جدید ویژگی‌های ژانر کلاسیک دفاعی را حفظ کرده است، پس موقعیت برج‌ها در این بازی استراتژی مهمی برای پیروزی می‌باشد. تفاوت این بازی با بازی‌های دیگر این سبک این است که حملات دشمن از تمامی جهات وارد می‌شود.

باید با دقت فکر کنید و برج دفاعی، مسیر و سلاح‌های ویژه مناسب را انتخاب نمایید. منابع را جمع‌آوری کنید تا سلاح‌های خود را خریداری کرده و آن‌ها را ارتقاء دهید.

 

ویژگی‌ها :

با تعداد زیادی دشمن مبارزه کنید

دارای سه درجه سختی عادی، دشوار و بسیار دشوار

تعداد زیادی سلاح با سیستم وسیع ارتقاء

سیستم‌های دفاعی شامل بمب انرژی، شعله، چرخ‌، مین زمینی و…

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود