Captain Zombie Shooting Game v1.50

Captain Zombie : Shooting Game یک بازی پر زد و خورد برای دستگاه‌های اندرویدی است. در سال 2020 دنیا با آلودگی مسری زامبی‌ها مواجه شده است. در دنیای زامبی‌ها، تنها کاپیتان Z از امریکا می‌تواند آن‌ها را شکست دهد. در نقش یک سرباز خصوصی بازی کنید تا کاپیتان زد را آزاد کرده و دنیا را نجات دهید.

سلاح‌ها و چوب بیسبال خود را بیاورید و این زامبی‌ها را از بین ببرید. باید دانش خود را درباره انواع زامبی‌ها بالا برده و سعی کنید به راحتی با آن‌ها برخورد کنید، اما نگران نباشید آنقدرها هم دشوار نیست.

قهرمانان گوناگون را به انواع تجهیزات مجهز کنید تا به سبک خود کارایی را بالا ببرید. در این بازی سلاح‌هایی از جمله کلاشنیکف، مسلسل، تفنگ لیزری و سلاح‌های دیگر وجود دارد.

مأموریت‌های حماسی به سبک بقاء در راه است! 4 مأموریت با میدان‌های نبرد حماسی در انتظار شما می‌باشند. زامبی‌های بیشتری را بکشید تا رتبه ارتش خود را بالا برده و با قهرمانان رقابت کنید.

هر روز مأموریت‌ها را کامل کنید تا جوایز فراوان برای ارتقاء و یا خرید سلاح‌های جدید بدست بیاورید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود