بازی ماشین سواری ناسکار آیکون

NASCAR Heat Mobile

بازی ماشین سواری ناسکار
4.1 (15007) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی

آیا می‌توانید به قهرمان مسابقات نسکار در سال 2018 تبدیل شوید؟

بازی NASCAR Heat Mobile اکنون شامل شورلت کامارو مدل 2018، طرح‌های نقاشی جدید برای اتومبیل‌ها، و همچنین زمان‌بندی کامل مسابقات سری 2018 می‌باشد که شامل مسیری کاملاً جدید می‌باشد.

این تنها بازی با گواهی رسمی و تجربه واقع‌گرایانه برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که هیجان سرعت‌های بالاتر از 300 کیلومتر در ساعت را با قابلیت ساخت امپراتوری خود در بخش طرفداران ترکیب می‌نماید.

بر صندلی راننده تکیه بزنید و هیجان سرعت مسابقات نسکار را در 23 مسیر معروف نسکار تجربه نمایید. با کنترل‌های کج کردن یا لمسی، دستیار رانندگی دقیق، تنظیمات حساسیت و تغییر زاویه دوربین نحوه رانندگی خود را سفارشی‌سازی نمایید.

در بخش طرفداران امپراتوری نسکار خود را بسازید. می‌توانید با استفاده از بیش از 40 نوع ساختمان و تزئینات، که شامل آیتم‌های فراوان جدید برای فصل 2018 می ‌باشند، می‌توانید منطقه خود را سفارشی‌سازی نمایید.

در برابر بهترین رانندگان مهارت خود را محک بزنید و یا با آن‌ها برای تیم مسابقه خود قرارداد ببندید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 8.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.0.3
  • اندازه : 22M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/03

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود