Path Through the Forest v27

Path Through the Forest یک ماجراجویی پازل جذاب برای دستگاه‌های اندرویدی است. آیا می‌توانید به ایمی کمک کنید مسیرش را پیدا کرده و بر چالش‌هایی که پیش رو دارد غلبه نماید؟

هر مسیر در جنگل یک سنگ طلسم منحصربه‌فرد را با مکانیک جدید معرفی می‌کند تا بر روش‌های جدید حل پازل مسلط شوید. از روشن کردن مسیر تا جابجا کردن کل پلت‌فرم، ایمی باید قدرت هریک از این سنگ‌ها را تحت کنترل خود در آورد تا سفرش را کامل نماید. تنها شما می‌توانید به او کمک کنید شجاعتش را بیابد و کشف کند چه چیزی فراتر از مسیر درون جنگل وجود دارد.

پنج دنیای زیبا در بازی برای ماجراجویی وجود دارد که هریک دارای مجموعه چالش‌های خود می‌باشد. هر مرحله داستان جذاب ایمی را ادامه می‌دهد. مسیر میان موسیقی زمینه جنگل و افکت‌های صوتی جذاب محیط یک فضای جذاب را ایجاد می‌کند که تجربه‌ای فراموش نشدنی را برایتان رقم می‌زند.

با استفاده از ویرایشگر مرحله می‌توانید به راحتی مسیر خود را در جنگل بسازید، سپس آن را برای دنیا منتشر نمایید تا لذت ببرند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود