بازی ماشین سواری جایزه بزرگ آیکون

Grand Prix Story 2

بازی ماشین سواری جایزه بزرگ
4.5 (17583) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی , شبیه ساز

در بازی شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل‌رانی Grand Prix Story 2 عقب بنشینید و مشاهده کنید اتومبیل‌های شما تا خط پایان مسابقه داده و رکوردهای سرعت را می‌شکنند.

هر نوع اتومبیلی که دوست دارید را انتخاب کرده و به طراحی ماشین بی‌نقص مشغول شوید. مکانیک‌ها را آموزش دهید تا پتانسیل کامل خود را نشان دهند، و سریع‌ترین اتومبیل‌ها را بسازند. فراموش نکنید که رانندگان خود را نیز مربی‌گری کنید. آن‌ها نیز نیاز دارند تا به اندازه اتومبیل‌هایی که می‌رانند خوب باشند.

هر مرحله دارای ویژگی‌های مخصوص به خود می‌باشد. شما نمی‌توانید همه مسابقات را با یک اتومبیل برنده شوید! وسایل نقلیه خود را با قطعات مناسب هر مسیر سفارشی کنید تا در هر مسیر به سرعت پیش بروید. همچنین می‌توانید هم اتومبیل‌ها و هم قطعات را ارتقاء دهید.

نوع ویژه‌ای از سوخت وجود دارد که می‌توانید از آن برای یک افزایش سرعت فوق‌العاده استفاده نمایید. لحظه مناسب را انتخاب کرده و از مشاهده اینکه رقبایتان در آینه عقب کوچکتر و کوچکتر می‌شوند لذت ببرید.

بهترین تیم را در این کسب و کار ایجاد کرده و در دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی نام خود را ثبت نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.3.5
  • اندازه : 58M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/12

دانلود کنید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود