Astro Commander v1.1.0

Astro Commander یک بازی اکشن برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن باید با سفینه‌های فضایی در برابر هجوم موجودات بیگانه به مبارزه بپردازید!

سفینه فضایی، برجک و مهارت‌های خود را ارتقاء دهید. تقویت کشتی فضایی به شما امکان می‌دهد برج‌های بیشتری را بر روی آن نصب کرده و همچنین می‌توانید برج‌ها و مهارت‌ها را نیز بهبود دهید.

بر اساس مشخصات دشمن برجک‌ را نصب نمایید. باید بر حسب ویژگی‌های دشمنانتان برجک‌های مختلفی را بر روی سفینه فضایی خود نصب کنید.

در این بازی مأموریت‌های فراوانی وجود دارد که به طور مرتب به‌روز رسانی می‌شوند! می‌توانید سطح بازی (آسان، عادی، دشوار) را در هر نقشه طبق گیم‌پلی آن انتخاب نمایید.

در برابر بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید و سعی کنید دوام بیاورید. می‌توانید در حالت بقاء برای کسب رتبه بهتر با بازیکنان دیگر از سرتاسر دنیا رقابت نمایید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود