برنامه داشتن دو نرم افزار مشابه در گوشی آیکون

DO Multiple Accounts - Infinite Parallel Clone App‏

برنامه داشتن دو نرم افزار مشابه در گوشی
4.4 (66642) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

DO Multiple Accounts – Infinite Parallel Clone App‏ استاد مدیریت چند حساب است.

این برنامه زحمت جابجایی مکرر میان حساب‌های کاربری را برای شما حل می‌کند. همه چیزی که نیاز دارید کلون کردن یک برنامه و شروع به استفاده از حساب‌های موازی می‌باشد.

این برنامه برای کاربرانی طراحی شده است که بر روی یک گوشی در بیش از دو حساب کاربری وارد می‌شوند، در حالی که دیتای حساب اصلی و دومی در حساب موازی و فضای جداگانه ذخیره می‌شود.

می‌توانید دو حساب کاربری را در یک بازی ایجاد کرده و به طور هم‌زمان برای هر دو حساب تجربه بدست بیاورید! این برنامه اکنون از 99% بهترین بازی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌نماید!

با استفاده از این برنامه می‌توانید به طور همزمان به دو یا چند حساب کاربری در برنامه‌های اجتماعی یا بازی‌ها وارد شوید و بر روی یک دستگاه دو چهره داشته باشید.

به طور موازی دو حساب کاربری را اجرا داشته باشید و تنها با یک لمس میان آن‌ها جابجا شوید تا مدیریت موثری بر حساب‌های کاربری خود داشته باشید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.32.12.0530
  • اندازه : 8M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/06/05
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود