QB – a cube’s tale v1.3.2

در بازی QB – a cube’s tale شما یک مکعب را از میان یک دنیای ابتدایی هدایت می‌کنید. در این سفر، مکعب با چالش‌های بزرگی مواجه می‌شود. مکعب‌های گوناگونی مسیر او به سوی مکعب سیاه که او را به مقصد نزدیکتر می‌کند را مسدود کرده‌اند.

این یک بازی پازل فضایی است که شما را با عناصر کمی به چالش می‌کشد. هر چالش دست‌ساز بوده و با یک گرافیک سه‌بعدی ساده و واضح شما را مجذوب خود می‌کند.

کنترل‌های بازی نیز مینیمال هستند. به سادگی کشیدن انگشت، می‌توانید مکعب را یک گام در جهت نشان داده شده حرکت دهید. اگر انگشت خود را بر روی صفحه نگاه دارید مکعب در همان مسیر به حرکت خود ادامه می‌دهد تا زمانی که انگشت خود را دوباره بردارید. نتایج دیگر توسط مکانیزم‌های مختلف نیز توسط مکعب‌های دیگر فعال می‌شوند.

دنیای بازی با موسیقی زمینه مناسب جو آن و افکت‌های صوتی لطیف همراه است، تا بتوانید به طور کامل بر روی پازل‌های چالش‌برانگیز تمرکز نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود