بازی نقش آفرینی شمشیر افسانه ای آیکون

Sword Art Online: Integral Factor

بازی نقش آفرینی شمشیر افسانه ای
4.4 (157508) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , نقش آفرینی - RPG

جدیدترین بازی هنر شمشیر را بر روی دستگاه اندرویدی خود انجام دهید!
در بازی Sword Art Online: Integral Factor شخصیت اصلی شما هستید! در این بازی نقش‌آفرینی آنلاین در نقش یک عضو تیم حمله بازی کنید و با بازیکنان دیگر همکاری نمایید تا به طبقه صدم آینکراد برسید!
اگر در یک بازی مرگ و زندگی گیر افتاده باشید چه؟ می‌توانید با شخصیت‌های آشنا ملاقات کرده و به داستان اصلی SAO از زاویه دید خود متصل شوید. داستان‌های پشت پرده که در بازی اصلی دیده نشده را تجربه کنید!
در میدان‌های وسیع آینکراد همراه با یار خود کوهارو به مبارزه بپردازید، در حالی که در یک بازی مرگ و زندگی با هم به دام افتاده‌اید!
باید با تیم حمله در سرتاسر سرزمین همکاری کرده و همراه هم به نبرد بپردازید تا هیولاهای قدرتمند و مأموریت‌های دشوار را شکست دهید! سلاح‌های قدرتمندتر را بسازید، از مهارت‌های خود با انواع افکت‌ها استفاده کنید، و برای هریک از نقاط ضعف دشمن آماده شوید که اینها کلید موفقیت شما هستند!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.7.5
  • اندازه : 91M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/03
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود