کیبورد فارسی رز آیکون

Red Rose Keyboard

کیبورد فارسی رز
4.5 (56577) امتیاز در گوگل‌پلی
پوسته , گرافیک , وال پیپر

Red Rose Keyboard یک والپیپر زنده به همراه تم ویجت و صفحه‌کلید است که همه این‌ها رایگان به شما ارائه می‌شود! این یکی از بهترین تم‌های رز سرخ به همراه یکی از بهترین والپیپرهای زنده 2018 با کیفیت اچ‌دی است که خودتان با چک کردن اسکرین‌شات‌ها می‌توانید این را متوجه شوید. تم آبی شگفت‌انگیز صفحه کلید همراه با گلبرگ‌ها، امواج و افکت شیشه‌ای! گوشی یا تبلت خود را با این برنامه پر از رنگ، رز، عشق و گلبرگ سفارشی کنید!

برای اعمال صفحه‌کلید و تم‌ها ابتدا این برنامه را نصب و اجرا کنید، بر روی دکمه اعمال تم فشار دهید و دستورالعمل‌ها را دنبال نمایید. این تم با صفحه‌کلیدهای سفارشی گوناگون سازگار می‌باشد، برخی دارای راهنما هستند که گام‌ها را نشان می‌دهند. صفحه‌کلید خود را با این رزهای زیبا سفارشی کنید و از میان تم‌های رنگارنگ فراوان انتخاب نمایید. با استفاده از ویژگی‌های پیشنهاد کلمه بعدی، تایپ با استفاده از کشیدن انگشت و اصلاح خودکار سریع می‌توانید سریعتر تایپ کنید و با اموجی‌ها سرگرم شوید! تایپ صوتی نیز در این کی‌بورد گنجانده شده است!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.2.3
  • اندازه : 8M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/12/18
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام
    برنامه ی عالی هست نصبش کنید

    • بدک نیست

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود