Steamburg v1.1 + data

Steamburg یک بازی پازل ماجراجویانه است که دارای عناصر کاوش داستان و گیم‌پلی منحصربه‌فرد می‌باشد. این بازی توسط استودیو تله‌هورس ساخته شده، یک توسعه‌دهنده بازی‌های استیم‌پانک که جایزه بهترین بازی آینده را در IMGA 2017 کسب نموده است.

شخصیت اصلی بازی، پروفسور وینسنت مور، با ربات‌هایی که به شهر استیمبرگ حمله کرده‌اند مبارزه می‌کند. گیم‌پلی بازی منحصربه‌فرد است، وینسنت مسلح نیست، پس باید حرکاتش را عاقلانه انتخاب کند. او تنها می‌تواند الکتروبمب‌های کوچک را پرتاب کند تا ربات‌ها را فریب دهد و برای مدتی پیشروی آن‌ها را متوقف سازد. وینسنت باید در خیابان‌ها به نحوی راه برود تا رباتی که او را دنبال می‌کند به یک سیم‌پیچ تسلا بخورد و نابود شود. در مراحل اولیه به نظر آسان می‌رسد. سپس باید به طور همزمان با چند ربات مبارزه کنید، ربات‌ها سریعتر و سریعتر می‌شوند، و برخی از آن‌ها می‌توانند پرواز کنند و به هر حرکت وینسنت واکنش نشان دهند.

 

ویژگی‌ها :

گیم‌پلی منحصربه‌فرد و اعتیادآور

32 مرحله در مکان‌های استیم‌پانک

مکان‌ها و اشیای مخفی فراوان برای کاوش

صداگذاری فوق‌العاده شخصیت‌ها

داستان اصلی توسط سیلور راکت

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود