بازی نقش آفرینی مارول آیکون

MARVEL Strike Force

بازی نقش آفرینی مارول
4.3 (248336) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , نقش آفرینی - RPG

در بازی نقش‌آفرینی پر از اکشن MARVEL Strike Force که به صورت رایگان برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ارائه می‌شود برای مبارزه در کنار متحدان و رقبای خود آماده شوید. یک حمله به زمین آغاز شده و ابرقهرمانان و تبهکاران همراه هم در حال دفاع می‌باشند! با ساخت تیم نهایی خود که شامل مرد عنکبوتی، دکتر عجیب، گروت، راکون موشکی، لوکی، الکترا، کاپیتان امریکا و مرد آهنی است، دفاع را رهبری کنید. زمان مبارزه است! تیم خود را آماده کرده و برای نبرد نجات زمین آماده شوید!

تیم حمله خود را تشکیل داده و ارتشی نیرومند از ابرقهرمانان مارول را ایجاد نمایید. می‌توانید لباس ابرقهرمانان و تبهکاران را سفارشی‌سازی کرده تا از همیشه نیرومندتر شوند.

کسی که به مبارزه می‌فرستید مهم است. قهرمانان خاص را با هم جفت کنید تا حرکات ترکیبی را اجرا کرده و دشمنان را پاکسازی کنید. تخصص در نبردهای 5 به 5 به شما قدرت شکست دادن بزرگترین دشمنان جهان مارول را می‌دهد.

خیره‌کننده‌ترین تجربه گرافیکی دستگاه‌های موبایل را داشته باشید. قهرمانان مارول نزدیک‌ترین ظاهر به دنیای واقعی را دارند!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 5.4.0
  • اندازه : 429M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/07

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام مرحله اول رو بازی می کنی error میده میگه از اول باید شروع بشه مشکل چیه

  • 1ولی

  • با سلام میگم کدوم کامل تره نامحدود 1 2 3 کم رو دانلود کنم

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود