بازی دفاعی هفت قهرمان آیکون

Seven Guardians

بازی دفاعی هفت قهرمان
4.5 (111790) امتیاز در گوگل‌پلی
آنلاین / چند نفره , اکشن , بازی

دفاع‌های ازگارد سقوط کرده‌اند! آن‌ها به کمک شما نیاز دارند!

در بازی اکشن Seven Guardians تیم قهرمانان خود را هدایت کنید تا در برابر نامیرایان دفاع نمایند.

بیش از 300 قهرمان برای انتخاب در این بازی وجود دارند! تیم خود را از قهرمانانی شامل 7 کلاس مختلف تشکیل دهید: جنگجویان، راهزنان، جادوگران، مدافعان، جادوگران، گالم و جنگ‌سالار.

تیم را به وسیله تانک مناسب پشتیبانی کنید که هریک دارای توانایی‌های ویژه مخصوص به خود می‌باشند! برج‌های دفاعی قدیمی ازگارد را پاکسازی کنید و برج‌های قدرتمند را به دسته خود اضافه نمایید.

دست خود را با پیدا کردن و ارتقاء سلاح‌ها و ابزار مناسب برای قهرمانانتان بهینه‌سازی کنید. می‌توانید چند دست مختلف را برای انواع خاص دشمنان با استراتژی بسازید! تانک خود را عاقلانه انتخاب نمایید! هر تانک مجموعه منحصربه‌فردی از مهارت‌ها را به میدان نبرد می‌آورد.

در میدان نبرد آنلاین در برابر بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید. دفاع‌های خود را برای مقابله با رقبا با استراتژی تجهیز کنید. با دوستان خود تیم تشکیل دهید تا غول‌ها را شکست دهید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.2.78
  • اندازه : 80M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/03/06

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود