Zombie Hunter : Battleground Rules v1.5

Zombie Hunter : Battleground Rules یک بازی اکشن به سبک بقاء در جزیره متروکه است. بحران ویروس زامبی روستای جزیره را آلوده کرده است. به عنوان قدرتمندترین عضو نیروهای ویژه، شما در جزیره انداخته می‌شوید، تا بازماندگان را نجات داده و از سرایت ویروس از این شهر به شهرهای اطراف جلوگیری نمایید.

اما آیا بازمانده واقعی وجود دارد؟ در یک نگاه، جزایر متروکه‌، شهرها و سواحل از زامبی‌ها پر شده‌اند، و یافتن و نجات بازماندگان دشوار می‌باشد. انسان‌های آلوده عقل خود را از دست داده‌اند و به شیطان‌های تشنه به خون تبدیل شده‌اند.

این یک بازی هیجان‌انگیز به سبک تیراندازی زامبی است که در آن می‌توانید از انواع سلاح‌ها شامل مسلسل، کلت و تک‌تیرانداز برای کشتن زامبی‌ها استفاده نمایید. نجات بازماندگان یکی از مأموریت‌های شماست، اما نه مهم‌ترین آن‌ها. مأموریت نهایی شما نابود کردن ویروس زامبی در جزیره است.

 

ویژگی‌ها :

صدای شگفت‌انگیز سلاح‌ها

احساس واقعی شلیک گلوله

وحشت زامبی‌ها را تجربه کنید

ترکیب حالت‌های مختلف حمله و تک‌تیراندازی

صحنه‌های وسیع سه‌بعدی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود