Disaster Will Strike v1.158.104

به Disaster Will Strike خوش آمدید، بازی پازل محبوب که بیش از 500 میلیون بار بازی شده است و برای دستگاه‌های اندرویدی باز مهندسی شده است، بهتر و بزرگتر از همیشه!

این بازی به شما قدرت کنترل بلایای طبیعی را می‌دهد. از طوفان‌ها، زمین‌لرزه‌ها و غیره استفاده کنید تا صدها تخم کوچک عصبانی که نمی‌خواهید باز شوند را در هم بشکنید!

در این بازی شما می‌توانید با استفاده از طوفان تخم‌ها را از بین بببرید و یا از سیل استفاده نمایید تا غرق شوند. از ریزش زمین استفاده کنید تا آن‌ها را پرت نمایید و یا از زنبورها برای شکستن تخم‌ها استفاده نمایید. این یک بازی تمرین ذهنی منحصربه‌فرد است که در آن برای برنده شدن چالش‌ها باید از ذهن خود استفاده نمایید. مراحل چالش‌برانگیز را یک به یک رد کنید و سفر جالب خود را در دنیای بازی به پایان برسانید.

آیا برای یک چالش منحصربه‌فرد آماده‌اید؟ این بازی را همین حالا دانلود کرده و بازی کنید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود