نرم افزار انتقال اطلاعات بین گوشی ها آیکون

CLONEit - Batch Copy All Data

نرم افزار انتقال اطلاعات بین گوشی ها
4.4 (76709) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

برنامه CLONEit – Batch Copy All Data می‌تواند 12 نوع دیتای موبایل را از یک گوشی به گوشی دیگر در دو گام آسان منتقل نماید، بدون نیاز به یک کابل، یک رایانه و یا یک شبکه.

این برنامه 12 نوع اطلاعات موبایل را می‌تواند منتقل کند که شامل مخاطبین، پیام‌ها (اس‌ام‌اس و ام‌ام‌اس)، گزارشات تماس، برنامه‌ها، دیتای برنامه‌ها، همه فایل‌های موجود بر روی کارت اس‌دی (تصاویر، ویدیو‌ها و آهنگ‌ها)، تقویم، تنظیمات سیستم (رمزهای وای‌فای، بوکمارک‌‌های مرورگرها) و غیره می‌باشد.

این برنامه بسیار سریع بوده و می‌تواند تا سرعت 20 مگابایت در ثانیه اطلاعات را منتقل کند که این سرعت بیش از 200 برابر سرعت انتقال به وسیله بلوتوث می‌باشد.

دلیلی برای ترس در مورد حریم خصوصی وجود ندارد. این برنامه به صورت آفلاین اطلاعات را انتقال می‌دهد و هیچ نگرانی‌ای برای نشت اطلاعات وجود ندارد.

این برنامه شامل ویژگی‌های مفید دیگر نیز می‌باشد، ویژگی‌های کاربردی از جمله حذف کردن برنامه‌های از پیش نصب شده بر روی گوشی، پاکسازی فضای حافظه و بسیاری دیگر که می‌توانید آن‌ها را بیابید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 2.3 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.1.38
  • اندازه : 4M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/05/06
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود