Scary Child v2.3

به این خانه متروکه خوش آمدید! آیا برای مواجه شدن با یک کودک ترسناک در Scary Child آماده‌اید؟ زمانی یک قاتل سریالی بود که در شب کمین می‌کرد، به خانه‌ها دزدکی وارد شده و قربانیانش را پیدا می‌نمود. او یک شیطان خالص با قلبی به سیاهی زغال سنگ بود. پس از هر قتل، او یک نشانه برای به خاطر داشتن قربانیانش می‌برد. شبی پس از ترک صحنه آخرین قتل خود، او توسط یک اتومبیل زیر گرفته و کشته شد. نشانه او عروسک یک کودک بود، که کنار جاده رها شده بود. کسی نمی‌دانست که این قاتل بی‌رحم روح خود را درون این عروسک قفل کرده بود. اگرچه بدنش عروسک یک بچه است، هنوز یک قاتل خطرناک می‌باشد.

کودک ترسناک می‌تواند به شکل عروسک یا یک روح باشد که مواجه شدن با او را سخت می‌کند. او می‌تواند گاز بگیرد، ضربه بزند، خراش دهد و به شما آسیب برساند. شما باید هر اتاق را شکست دهید تا جادوی کل خانه را خنثی کرده و کودک را از شر روح نجات دهید.

 

ویژگی‌ها :

مأموریت‌های چالش‌برانگیز

محیط ترسناک

راهنما برای دستیابی به اهداف هر مرحله

آیتم‌های کلکسیونی برای کامل کردن مأموریت

کلیدها را پیدا کنید

صداهای ترسناک

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • عالـــــــــــــــــــــي عالي خيلي عاليه❤

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود