War of Rings Awaken Dragonkin v3.31.1

War of Rings-Awaken Dragonkin یک بازی نقش‌آفرینی چندنفره آنلاین برای دستگاه‌های موبایل است که در آن بازیکنان به سرزمین‌های شگفت‌انگیز الف‌ها، کوتوله‌ها، گنوم‌ها، اورک‌ها، غول‌های تک‌چشم و غیره سفر می‌کنند تا 27 حلقه قدرتمند را جمع‌آوری کرده و یک حکومت جدید جهانی را ایجاد نمایند!

این بازی دارای تعداد زیادی حالت و سیستم منحصربه‌فرد است، از جمله سیستم تجهیزات رایگان که در آن تجهیزات از طریق کشتن هیولاها بدست می‌آید. سیستم تجارت آزاد که در آن بازیکنان می‌توانند آزادانه و بدون محدودیت قیمت به مبادله آیتم‌ها بپردازند. یک سیستم اجتماعی قدرتمند و متنوع که در آن اعضای تیم‌ها و دوستان کنار یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. و یک سیستم متعادل و هیجان‌انگیز غول که در آن غول‌ها را می‌توان در سرتاسر نقشه دنیای بازی یافت و در تمام روز تازه می‌شوند.

 

ویژگی‌ها :

سیستم نبرد خودکار که حتی نبرد خودکار آفلاین ارائه می‌دهد

سیستم سفارشی‌سازی کامل برای مهارت‌ها، عناوین و ظاهر شخصیت

به راحتی می‌توانید همه تجهیزات اضافه خود را مبادله نمایید

می‌توانید تیم تشکیل دهید و با شکست دشمنان تجهیزات را از آن خود کنید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود