MAXUP RACING : Online Seasons v1.0.9

MAXUP RACING : Online Seasons یک بازی اتومبیل‌رانی برای دستگاه‌های اندرویدی می‌باشد که در نوع خود بی‌نظیر است، سرگرم‌کننده‌ترین بازی مسابقه رانندگی چندنفره آنلاین که تاکنون ساخته شده است.

این بازی شما را به درون یک مسابقه هیجان‌انگیز با 5 نقشه مختلف که دارای گرافیک خارق‌العاده، انواع وسایل نقلیه غیرعادی و شخصیت‌های قابل سفارشی‌سازی جذب می‌نماید.

با رقبایی از سرتاسر دنیا به صورت بی‌درنگ رقابت کنید. وسایل نقلیه جدید را خریداری نمایید، اتومبیل فعلی خود را بهبود دهید و رقیب خود را شکست دهید. شخصیت‌های جدید را آزاد کرده و آن‌ها را به نمایش بگذارید. با استفاده از اشیائی که بر روی جاده جمع‌آوری می‌کنید برای رقیبت خود مانع بفرستید.

در چهار فصل مختلف مسابقه را آغاز کرده و با برنده شدن در مسابقات فصل‌ بعدی را آزاد نمایید. در آخرین فصل با قهرمانان مسابقه دهید. می‌توانید در اتاق‌های مخفی از رقابت با دوستان خود لذت ببرید.

در حالت آفلاین می‌توانید رکورد خود را بهبود دهید و وسایل نقلیه و شخصیت‌های خود را سفارشی‌سازی نمایید، در حالت بی‌پایان مسابقه ترتیب دهید و مأموریت‌های خود را کامل نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود