Become a Legend: Dungeon Quest v1.3.0

آیا برای نبرد نهایی به سبک پلتفرمر آماده‌اید؟ Become a Legend: Dungeon Quest یک بازی ماجراجویی از شوالیه‌ها، سیاه‌چال‌ها، گنج‌ها، دشمنان، زامبی‌ها، تله‌ها، غول‌های پایانی… اما به طور ویژه، یک ماجراجویی است که در آن باید افسانه خود را بسازید تا بتوانید قلمرو را نجات دهید. میراث خود را بسازید و قهرمان خود را سفارشی نمایید. همه سیاه‌چال‌ها را به دنبال گنجینه‌های شیرین کاوش کنید!

در این بازی شما نقش یک افسانه را بر عهده دارید که باید قلمرو را نجات دهد. تاریکی غلبه کرده و موجودات فراطبیعی فراوانی بر مردم و قلمرو آرام فرمانروایی می‌کنند. همه آن‌ها توسط رئیس‌های شیطانی رهبری می‌شوند. با استفاده از همه مهارت‌های خود و سلاح‌ها، بپرید، قلع و قمع کنید و به قهرمان نهایی که مردم و قلمرو را نجات خواهد داد تبدیل شوید.

 

ویژگی‌ها :

استعدادها، طلسم‌ها و بسیاری دیگر را آزاد کنید

همه دشمنان را شکست داده و غول‌های پایانی را از بین ببرید

سه مأموریت روزانه در دسترس می‌باشد

مراحل بازی به صورت رویه‌ای ایجاد می‌شوند

کنترل‌های بازی بسیار راحت می‌باشند

بیش از 30 دستاورد و رتبه‌بندی آنلاین

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود