بازی کشتن زامبی با ماشین آیکون

Zombie Derby

بازی کشتن زامبی با ماشین
4.1 (228885) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , اکشن , بازی

آیا خواهید توانست دوام بیاورید؟ مردان واقعی دو چیز مورد علاقه دارند: اتومبیل و سلاح. و آخرالزمان زامبی‌ها هم نمی‌تواند آن را تغییر دهد. کنترل اتومبیل خود را بر عهده بگیرید و ببینید تا چه اندازه می‌توانید پیش بروید و چه تعداد زامبی را می‌توانید از بین ببرید و اینکه می‌توانید با مغز سالم فرار کنید یا خیر.

6 اتومبیل در دسترس شماست تا به دژ نهایی برسید، که هریک از آن‌ها توانایی نگاه داشتن غنائم بیشتری را دارند. هریک از این اتومبیل‌ها قابلیت سفارشی‌سازی بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد، با 15 ارتقاء که شامل سپرهای میخی، تایرهای بهبودیافته، موتورهای تقویت‌شده و مهمات، سوخت و نیتروی بیشتر می‌باشند. با 5 مکان برای رانندگی و گرافیک سه‌بعدی زیبا، Zombie Derby یک بازی عالی را ارائه می‌کند.

 

ویژگی‌ها :

6 اتومبیل قاتل برای رانندگی

شامل 5 مرحله وسیع برای کاوش

وسایل نقلیه با قابلیت سفارشی‌سازی بالا

گرافیک سه‌بعدی پر از خون

سازگار با دستگاه‌های اچ‌دی

دارای گیم‌پلی اعتیادآور

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1.46
  • اندازه : 45M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/07/12

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود