نرم افزار مدیریت کارهای پروژه آیکون

Productivity Challenge Timer

نرم افزار مدیریت کارهای پروژه
4.8 (15546) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

Productivity Challenge Timer یک برنامه تایمر بر اساس تکنیک مدیریت زمان پومودورو است که هدف آن کمک به شما برای بهره‌وری و تمرکز بیشتر و از دست دادن زمان کمتر می‌باشد.

این برنامه شما را به چالش می‌کشد تا سخت‌تر کار کنید و عادات کاری خود را ردگیری نمایید. بر اساس عملکرد خود رتبه‌تان افزایش یا کاهش می‌یابد و می‌توانید دستاوردها را از آن خود کنید. با پیگیری بهره‌وری خود در طول زمان خواهید دانست چه مدت بر روی یک موضوع مشخص کار کرده‌اید و در چه روزی از هفته و ساعتی از روز بهره‌وری شما بیشتر از همیشه می‌باشد.

این یک برنامه سازمان‌دهنده نیست و دارای ویژگی ردگیری پروژه‌های شماست تا بدانید چه زمانی را برای هر کار صرف کرده‌اید، مانند یک برگه زمانی، و به این منظور طراحی نشده تا یک لیست کار یا سازمان‌دهنده باشد.

این برنامه به شما این امکان را نمی‌دهد تا در جلسات کاری مکث داشته باشید و یا آن‌ها را زودتر به پایان برسانید. کوتاه‌ترین جلسه کاری قابل تنظیم 10 دقیقه می‌باشد که در آن قابلیت وقفه وجود ندارد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.10.0
  • اندازه : 4M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/05/12
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود