آپدیت جدید تلگرام طلایی بدون مشکل حذف شدن از لیست برنامه ها آیکون

Telegram Talaei

آپدیت جدید تلگرام طلایی بدون مشکل حذف شدن از لیست برنامه ها
4.3 (117851) امتیاز در گوگل‌پلی
مسنجر , نرم افزار

تلگرام طلایی نگارشی از نرم‌افزار تلگرام است که بدون مشکل اتصال به‌حساب کاربری شما در این پیام‌رسان متصل می‌شود و امکان ارسال پیام و دیدن کانال‌ها را برایتان فراهم می‌کند. این برنامه برخلاف نسخه اصلی تلگرام دارای دسته‌بندی است و کاربر به‌راحتی می‌تواند پیام، گروه، سوپر گروه و کانال‌هایش را دسته‌بندی‌های مجزا داشته باشد و دسترسی به آن‌ها برایش ساده‌تر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بخش های این برنامه با ما در ادامه همراه باشید.

چرا تلگرام طلایی

این برنامه در شرایطی که دسترسی به تلگرام مسدود است دسترسی به این شبکه اجتماعی را برای شما بدون هیچ محدودیت سرعتی فراهم می‌کند و با رعایت اصول حریم خصوصی فضایی امن را برای رد و بدل کردن پیام‌ها و دیدن کانال‌ها برایتان فراهم می‌کند؛ و همچنین با استفاده از بخش Trends های خود بهترین کانال‌های تلگرام را برای موضوعات مختلف معرفی می‌کند.

 

ویژگی‌ها :

بدون اینکه در کانال‌ها عضو باشید می‌توانید در آن‌ها به جستجو بپردازید!

این برنامه به طور کامل از زبان فارسی و فرمت زمانی 24 ساعته پشتیبانی می‌نماید

این برنامه از حالت افقی دستگاه برای سازگاری با تبلت‌ها پشتیبانی می‌کند

قابلیت دسته‌بندی پیام‌ها در دسته‌های مخاطبین، کانال‌ها، گروه‌ها و ربات‌ها

امکان فوروارد کردن همراه با تغییر در متن، و همچنین بدون نقل فول و متن پیام

رمزگزاری بر روی برنامه و چت‌های خصوصی برای حفظ امنیت کاربران

ترک کردن گروه‌ها با امکان بازگشت به آن‌ها (گروه‌های معمولی)

پیدا کردن آی‌دی با قابلیت تشخیص دادن کانال‌، کاربر و ربات

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.1
  • اندازه : 0K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/30

مشابه به‌انتخاب سردبیر

حل مشکل پاک شدن خودکار تلگرام طلایی

اگر تلگرام طلایی‌تان ناخواسته و به‌صورت خودکار پاک‌شده است و نتوانستید مجدداً نصب اش کنید نگران نباشید چراکه با انجام چند مرحله زیر به‌راحتی می‌توانید مجدداً نصب اش کنید و دیگر پاک نشود.

چطور مشکل پاک شدن تلگرام طلایی توسط گوگل پلی را حل کنم؟

  1. به نرم‌افزار گوگل پلی بروید.
  2. اگر زبان دستگاهتان انگلیسی است روی سه خط سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید و اگر زبان دستگاهتان فارسی است روی سه خط سمت راست‌بالای صفحه کلیک نمایید.
  3. پس از کلیک بر روی سه خط بالای صفحه لیستی کشویی برایتان باز می‌شود که باید در آن روی گزینه سپر ایمنی(Play Protect) کلیک کنید.
  4. با کلیک روی گزینه سپر ایمنی(Play Protect) صفحه تنظیمات این بخش باز می‌شود و باید در آن صفحه روی آیکان تنظیمات که به شکل چرخ‌دنده است کلیک کنید.
  5. در انتها با غیرفعال کردن گزینه‌های scan device for security threats و improve harmful app detection می‌توانید تلگرام طلایی را مجدد بدون هیچ مشکلی نصب کنید.

برای دیدن ویدیو آموزش جلوگیری از پاک شدن خودکار تلگرام طلایی و هاتگرام اینجا کلیک کنید.

گروه

تلگرام در زمانی که پیام‌رسان‌های بزرگی همچون لاین، وایبر و ویچت در کشور ما کاربران بسیاری داشتند معرفی شد اما با ویژگی‌های منحصربه‌فرد اش توانست در مدت‌زمان کوتاهی گوی سبقت را از رقیبانش بر باید و به‌عنوان یکه‌تاز پیام‌رسان‌ها در ایران معرفی شود. در این برنامه تنها با چند کلیک می‌توانید گروه ایجاد کنید و با دوستانتان چت کنید و با استفاده از پنل قدرتمند ویرایش عکس برنامه هر تصویری را با بهترین کیفیت برایشان ارسال کنید افزون براین با تگ کردن نام دوستتان در گروه می‌توانید او را مورد خطاب قرار دهید یا این‌که در پاسخ پیام اش پیامی بفرستید. همان‌طور که می‌دانید تلگرام به دلیل حجم بالای کاربرانش چندی پیش نوعی دیگر از گروه را معرفی کرد که با بهره‌گیری از آن می‌توانید بیش از 200 عضو در گروهتان داشته باشید و با توجه به در صد اعتمادتان به هر عضو دسترسی‌هایش را به بخش‌های مختلف مدیریت کنید. برای اینکه با انواع گروه‌ها بیشتر آشنا شوید و از امکانات ابر گروه تلگرام بیشتر بدانید پیشنهاد می‌شود ادامه متن را بخوانید.

چگونه گروه ایجاد کنیم؟

قبل از ساخت گروه برای سرعت بخشیدن به مراحل ایجاد آن باید به چند چیز فکر کنید

  • نام گروه را انتخاب کنید برای این کار می‌توانید از سایت‌های پیشنهاددهنده نام استفاده کنید تا بهترین نام را به‌عنوان اسم گروه خانوادگی یا دوستانه خود انتخاب کنید.
  • برای گروه خود عکس انتخاب کنید برای این کار کافی است موضوع گروه را در گوگل تایپ کنید تا با استفاده از قسمت عکس این موتور جستجو که دریایی بی‌کران است بهترین تصویر را برای گروه خود برگزیند.
  • قبل از ایجاد گروه به این‌که چه کسانی را می‌خواهید عضو گروه کنید فکر کنید.
  • چه نوع گروهی می‌خواهید بسازید (خصوصی یا عمومی)

آموزش ساخت گروه در تلگرام

پس از انجام کارهایی که در پاراگراف پیش گفتیم و فراهم کردن امکانات لازم برای ساخت گروه مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید:

  1. نرم‌افزار را اجرا کرده و نوار کناری برنامه را بازکنید.
  2. روی نخستین گزینه که Create می‌باشد کلیک کنید.
  3. در صفحه که پس از کلیک کردن می‌بینید روی گزینه New Group کلیک کنید تا بتوانید گروه بسازید.
  4. افرادی که می‌خواهید در گروهتان باشند را انتخاب کنید.
  5. تیک سمت راست‌بالای صفحه نمایشگر را بزنید.
  6. نامی که برای گروه در قسمت پیش انتخاب کردید را در کادر مربوطه بنویسید.
  7. با کلیک بر روی تصویر دوربین عکسی که در قسمت پیش انتخاب کردید را از گالری‌تان برگزینید تا به‌عنوان تصویر گروه قرار گیرد.
  8. مجدداً روی تیک کلیک کنید تا گروه ساخته شود.

تبدیل گروه تلگرام به سوپر گروه در ios و اندروید

همان‌طور که پیش‌تر گفته بودیم گروه‌های معمولی تلگرام امکانات محدودی دارند و دسترسی‌های مدیر گروه بسیار کم است و از طرفی تعداد افراد این گروه‌ها نباید از 200 نفر بیشتر باشد. ازاین‌رو عده بسیاری به دنبال تبدیل گروه‌های خود به سوپر گروه می‌باشند اگر شما هم‌چنین خواسته‌ای دارید مراحل زیر را با ما انجام دهید.

  1. در بالای نمایشگر روی تصویر گروه کلیک کنید.
  2. در صفحه‌ای که پیشروی‌تان باز می‌شود روی سه‌نقطه سمت راست‌بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. از میان گزینه‌های پیشنهادی روی گزینه Convert To Supergroup کلیک کنید.
  4. در صفحه تبدیل گروه به سوپر گروه گزینه Convert To Supergroup را برگزینید.
  5. و در انتها گزینه OK انتخاب کنید.

آموزش ساخت لینک گروه تلگرام طلایی

همان‌طور که حضور در یک میهمانی نیاز به کارت دعوت دارد حضور در یک گروه تلگرامی هم نیاز به لینک دعوت دارد اگر مدیر یک گروه تلگرامی بزرگ هستید و نمی‌دانید چگونه به افراد جدید لینک بدهید در ادامه با ما همراه باشد.

  1. برای این کار روی عکس گروه ضربه بزنید تا به بخش تنظیمات گروه منتقل شوید.
  2. در صفحه‌ای که پیشروی‌تان باز می‌شود بالای قسمت نمایش اعضا روی گزینه Add Member کلیک کنید.
  3. پس از کلیک روی گزینه گفته‌شده در مرحله قبل صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که هم می‌توانید مخاطبین خود را به گروه اضافه کنید و هم می‌توانید برای فردی که می‌خواهید عضو گروه کنید لینک بفرستید. ازاین‌رو گزینه Invite To Group Via Link را انتخاب کنید تا لینک دعوت‌نامه ایجاد شود.
  4. در انتها هم با استفاده گزینه‌های پیشنهادشده در صفحه ساخت لینک می‌توانید لینک گروهتان را به اشتراک بگذارید.

کانال

اگر از تلگرام به‌عنوان ساده و کم‌هزینه‌ترین بستر ایجاد رسانه یاد کنیم گزافه نگفتیم چراکه با وسیله این شبکه اجتماعی می‌توانید در کمترین زمان ممکن به پرطرفدارترین رسانه یک کشور تبدیل شوید مثلاً کانال گیزمیز تلگرام طلایی بیش از 1.5 میلیون کاربر دارد و همه‌روزه پست و تبلیغاتش توسط هزاران نفر دیده می‌شود. ازاین‌رو اگر شما هم می‌خواهید در این شبکه اجتماعی معروف شوید در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه ساخت کانال در تلگرام طلایی

در کشور ما پیش از قدرت گرفتن فضای مجازی تنها رسانه‌ای که کسب‌وکارها را معرفی می‌کرد تلویزیون بود اما تلگرام با معرفی بخش کانال‌هایش این انحصار را شکست و هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغات به حداقل رساند. این برنامه در بستر کانال‌هایش قادر بود محصولات مختلف را معرفی کند و سکوی پرتاب کسب‌وکارهای کوچک شود. اگر شما هم جزء این کسب‌وکارهای کوچک هستید و می‌خواهید در قالب کانال‌های تلگرام محصولات خودتان را بدون واسطه به دست مشتری برسانید مراحل گوناگون اموزش ساخت کانال تلگرام طلایی را با ما انجام دهید تا در انتها بتوانید کانال کسب‌وکار خود را بسازید.

  • برنامه را اجرا کرده و منوی کشویی سمت چپ تلگرام را به راست بکشید.
  • از میان گزینه‌ها روی Create کلیک کنید.
  • در صفحه‌ای که پیشروی‌تان بازی می‌شود سه گزینه دارید که برای ساخت کانال در تلگرام طلایی باید روزی گزینه‌ی New Channel کلیک کنید.
  • پس از کلیک بر روی دکمه گفته‌شده در مرحله پیش صفحه‌ای باز می‌شود که در آن گفته‌شده کانال وسیله برای انتقال پیام به‌صورت Broadcast است و شما با آگاهی از این موضوع باید روی گزینه Create Channel کلیک کنید.
  • در این مرحله باید نام کانال را انتخاب کنید و با ضربه زدن روی آیکان دوربین عکس نمایه کانال خود را برگزینید و همچنین توضیحی در مورد خط و مشی کانالتان بدهید تا هنگام عضو شدن افراد با شیوه فعالیتتان در کانال آشنا شوند.
  • در این مرحله باید دو کار زیر را انجام دهید
  1. نوع کانالتان را از میان گزینه‌های عمومی (کانالتان در بخش جستجو تلگرام نمایش داده می‌شود و افراد می‌توانند در آن عضو شوند) و خصوصی (افراد برای عضویت در کانالتان باید لینک داشته باشند) انتخاب کنید.
  2. اگر کانالتان از نوع عمومی است نامی که برای آن انتخاب کردید را به‌عنوان لینک بزنید و در صورت مواجه با خطا تغییرش دهید تا موردپسند تلگرام قرار گیرد و اگر هم کانالتان خصوصی است می‌توانید از لینک داده‌شده در زیر کادر برای عضویت افراد استفاده کنید.
  • پس از انتخاب لینک کانال و نوع اش روی علامت تیک بالای صفحه سمت راست کلیک کنید.
  • در صفحه‌ای که پس از کلیک باز می‌شود می‌توانید اعضا کانال را که در مخاطبینتان قرار دارند را انتخاب کنید و در انتها روی علامت تیک کلیک کنید تا کانال ساخته شود.

دیلیت اکانت تلگرام طلایی

همان‌طور که در ابتدا متن گفته شد این برنامه نگارشی از پیام‌رسان تلگرام است و اگر بخواهید از اکانت خود را در آن حذف کنید در حقیقت باید حساب کاربری خود را از این شبکه اجتماعی پاک‌کنید. ازاین‌رو چنانچه هنوز هم مایل به پاک کردن اکانت تان در این برنامه هستید کافی است مقاله‌ی ترفندهای تلگرام را مطالعه کنید.

برای آموزش تصویری تلگرام طلایی کلیک کنید.

  • ممنون سپاسگذارم

  • خیلی خوب

  • وای من ک روانی شدم این چ وضعشه چرا هیچی نصب نمیشه حال مردمو بهم زدن دیگه اه یکی راهنمایی کنه تا نصب کنم یکدوم ک بهتره

  • چرا وقتی کد تلگرام رو وارد میکنم همیشه مینویسه درحال اتصال؟

  • مثبت

  • عالیه

  • برای سرگرمی

  • واقعا کارتون درسته.تشکر میکنم.خیلی راحت کارم انجام شد.

  • سلام چرا میخوام وارد برنامه بشم ،وقتی شماره تلفن میزنم ،میزنه ک بیش از حد امتحان کردید مجدد امتحان کنید?

    • بخاطر اینکه نت ضعیفه و شما کد رو دریافت نمیکنید و برای حل این مشکل باید پس از گذشت 24ساعت دوباره امتحان کرد

  • تلگرام رسانه جهانی است.

  • تلگرام یک رسانه موردلزوم جامعه است

  • عالی

  • بهترین ابزار کسب و کار

  • تلکرابهترین برای کسب وکار است

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود