بازی آرامش بخش حرکت دادن جعبه آیکون

Castle Of Awa - Relaxing challenges

بازی آرامش بخش حرکت دادن جعبه
4.3 (41) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

با کاوش پیچ و خم‌های گوناگون که باعث می‌شوند برای ساعت‌ها فکر کنید، چالش‌های اسرارآمیز بازی پازل آرامش‌بخش Castle Of Awa – Relaxing challenges را کشف نمایید. این بازی با مجموعه‌ای از اهداف طراحی شده است، که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه خسته شوید بارها بازی را انجام دهید.

یک تجربه بصری شگفت‌انگیز با گرافیکی که برای تمامی دستگاه‌ها بهینه‌سازی شده و به طور ویژه برای ساعت‌ها بازی طراحی گردیده است.

گیم‌پلی این بازی به این صورت است که شما جعبه‌ها را می‌کشید و بر روی کاشی‌ای با همان طرح و رنگ می‌برید. عناصر متعددی هستند که به شما در حل چالش‌ها کمک می‌نمایند، عناصری از جمله بالابرها، پل‌ها و حتی مسیرهای مخفی.

این بازی شما را به چالش می‌کشد تا تمامی مراحل و اهداف را به پایان برسانید، آرام باشید و فکر کنید، در این بازی خبری از زمان و امتیاز نیست.

این بازی را دانلود کرده و اوقات خوبی را سپری کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0 build 166
  • اندازه : 109M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/21
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود