بازی جذاب سبک بقا با بیش از 100 هیولا آیکون

Guns of Survivor

بازی جذاب سبک بقا با بیش از 100 هیولا
4.4 (2142) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

Guns of Survivor یک بازی اکشن تیراندازی برای موبایل است که دارای کنترل‌های دو دستی و آزادی بی‌پایان می‌باشد. در این بازی شما نقش یک بازمانده در روزهای آخرالزمان را بر عهده دارید که با مبارزه راه خود را از میان زامبی‌ها و تله‌ها پیش می‌گیرید. در طول نبرد، می‌توانید هزاران قطعه مختلف از جمله بشکه‌ها، جعبه مهمات، اسلحه‌ها و… را جمع‌آوری نمایید، و سلاح‌های خود را با ترکیب‌های آزادانه سفارشی‌سازی کنید. هدفگیری کرده و شلیک نمایید! سعی کنید در یک دنیای آلوده به ویروس زنده بمانید و دوام بیاورید!

نقشه را کاوش کنید، از تله‌ها دوری نمایید، هیولاها را از بین ببرید و جوایز را از آن خود کنید. غول‌های بازی را پیدا کرده و بکشید تا گنجینه‌های جوایز را بدست بیاورید. سلاح‌ها و قطعات را جمع‌آوری کرده و سلاح‌های خود را بسازید.

 

ویژگی‌ها :

کنترل‌های ساده و زاویه دید سوم شخص

12 غول منحصربه‌فرد منتظرند شما را به چالش بکشند

بیش از 1000 ارتقاء برای سلاح‌ها، سلاح اختصاصی خود را بسازید

50 نوع تله و بیش از 100 هیولا با مشخصات متفاوت

به وسیله 3 درخت استعداد نحوه و زمان رشد خود را سفارشی کنید

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 0.3.6
  • اندازه : 41M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/02/28
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود