نرم افزار دیدن زمین از ایستگاه فضایی آیکون

ISS on Live: HD View Earth Live | Chromecast

نرم افزار دیدن زمین از ایستگاه فضایی
4.5 (50623) امتیاز در گوگل‌پلی
علمی , نرم افزار

به فضا یا نجوم علاقه‌مند هستید؟ می‌دانستید می‌توانید عبور ایستگاه فضایی بین‌المللی از بالای سرتان را با چشمان خود مشاهده نمایید؟ و مانند فضانوردان زمین را از زاویه دید ایستگاه فضایی بین‌المللی ببینید؟

پس از برنامه ISS on Live: HD View Earth Live | Chromecast که برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده خوشتان خواهد آمد.

این برنامه دیدنی‌ترین امکان از ایستگاه فضایی بین‌المللی را به گوشی یا تبلت شما می‌آورد: مشاهده کره زمین از فضا به صورت زنده. می‌توانید از مشاهده کره زمین با کیفیت اچ‌دی لذت ببرید. مکان‌هایی مانند افریقا یا استرالیا را از ارتفاع 400 کیلومتر بالاتر از سطح دریا ببینید!

از طریق نقشه درون برنامه می‌توانید موقعیت ایستگاه فضایی بین‌المللی را در هر زمان مشاهده کرده و بدانید دقیقا در کجا قرار دارد. نوع نقشه قابلیت پیکربندی داشته و اطلاعاتی از جمله عرض و طول جغرافیایی ارتفاع و سرعت را درباره ایستگاه فضایی بین‌المللی بر روی صفحه نمایش می‌دهد.

همچنین می‌توانید قابلیت دید مدارها، منطقه روز/شب کره زمین و محدودیت دید ایستگاه فضایی بین‌المللی و خودتان را سفارشی‌سازی نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 5.8.6p
  • اندازه : 8M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/06/01

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود