بازی پزشکی و ساختن بیمارستان آیکون

Doctor Dash : Hospital Game

بازی پزشکی و ساختن بیمارستان
4.4 (16207) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , شبیه ساز , مدیریتی

در بازی شبیه‌سازی Doctor Dash : Hospital Game شما در نقش یک دکتر بازی می‌کنید، امپراطوری بیمارستان خود را می‌سازید و بیماری‌های بیماران خود را تشخیص می‌دهید و درمان می‌نمایید.

این بیمارستان شماست، آن را کاوش کنید و بهترین درمان‌ها را برای بیماران خود انجام دهید. در این بازی شما یک بیمارستان با چند بخش تخصصی دارید که برای هر بیماری کلینیک جداگانه دارد. مثل یک بازی کودکانه به نظر می‌رسد اما این‌طور نیست. در این بازی شما باید کلینیک‌های مختلف را مدیریت کرده و ارتقاء دهید.

در این بازی حس یک بیمارستان واقعی را تجربه خواهید کرد. یک اتاق اشعه ایکس دارید تا با استفاده از آن بهتر بتوانید بیماری‌ها را تشخیص دهید. زمان خود را مدیریت کنید و کارها را سریع انجام دهید.

خود را برای شرایط اورژانسی آماده کنید که در آن برای نجات جان انسان‌ها زمان کمی در اختیار دارید! تصمیمات مهم  بگیرید و بهترین ترکیب داروها را برای بهبود بیماران استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.51
  • اندازه : 45M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/03/06
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود