بازی نقش آفرینی عصر آسمانی آیکون

Era of Celestials

بازی نقش آفرینی عصر آسمانی
4.5 (284102) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , نقش آفرینی - RPG

در بازی نقش‌آفرینی Era of Celestials ارتش دشمن تا دروازه‌های آخرین سنگر پیشروی کرده است. موجودات آسمانی به دنبال بزرگترین قهرمانان خود هستند. دعوت آن‌ها را پاسخ بگویید و عازم مسیر به سوی پیروزی شوید! برای افتخار مبارزه کنید!

کنترل‌های روان، بازخورد هوشمند ضربه‌ها، صداهای واقع‌گرایانه، و گرافیک خیره‌کننده با انیمیشن‌های فوق‌العاده و جزئیات سه‌بعدی بازی، تجربه نهایی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با سیستم منحصربه‌فرد تغییر به موجودات آسمانی، قهرمانان شجاع می‌توانند به سماوی‌های شکست‌ناپذیر تبدیل شده و دشمنان را قلع و قمع نمایند. موجودات آسمانی با توانایی‌های مختلف منتظر آزاد شدن در سفر شما هستند.

در عصر موجودات فضایی، ارواح وفادارترین محافظان هستند. در بحبوحه نبرد، آن‌ها همیشه کنار شما خواهند بود! ارواح مختلف اشکال مختلفی از کمک را به شما می‌رسانند، و به دلخواه می‌توانید آن‌ها را تعویض نمایید.

از نبردهای زنده یک به یک، تا نزاع‌های چندنفره، این بازی پر از نبردهای پر از اکشن می‌باشد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.670.243836
  • اندازه : 100M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/03/19

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود