بازی زندگی یا مرگ آیکون

Fly or Die

بازی زندگی یا مرگ
4.6 (1003) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

Fly or Die نگاهی جدید به سبک بازی‌های آرکید است. در این بازی نیازی به پریدن، پرواز کردن و یا بالا رفتن از جایی نیست، بلکه در این بازی شما سقوط می‌کنید!

از سکوی پرش به درون مکان ناشناخته شیرجه بزنید و تا جایی که می‌توانید پرواز نمایید. اما همه چیز به این آسانی‌ها هم نیست، در مسیرتان شما با موانع فراوانی مواجه خواهید شد که می‌خواهند جلوی رکورد زدن شما را بگیرند. و فراموش نکنید که حجم خود را ردگیری کرده و در زمان مناسب آن را پر نمایید، در غیر اینصورت ناپدید خواهید شد.

جوایز گوناگون را جمع‌آوری کرده و قطره‌های جدید را فعال نمایید، زیرا تعداد زیادی از آن‌ها در بازی وجود دارد. و هریک از قطره‌ها دارای مشخصات مخصوص به خود می‌باشد. با هر کدام بازی را انجام دهید!

تنها سعی کنید از بالای ابرها به درون اعماق زمین بروید. تنها تعداد کمی از بازیکنان خواند توانست به آخرین مرحله دست پیدا نمایند. کامل کردن تنها آغاز ماجراست!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 0.1.7
  • اندازه : 38M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/07/05
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود