Crushed Cars 3D – Extreme car racing shooter v1.15

در بازی اکشن Crushed Cars 3D – Extreme car racing shooter برای بقاء در مسابقات مرگ شرکت کنید، اتومبیل‌های خود را ارتقاء دهید و برای نابود کردن دشمنان سلاح‌های قدرتمند بدست بیاورید. خشم جاده را احساس کرده و دشمنان بی‌رحم خود را در هم بشکنید. از هر روش دلخواه خود برای رد کردن مراحل استفاده کنید: در این بازی هیچ قانونی وجود ندارد.

عاشق اتومبیل‌های آخرالزمانی و یا کلاسیک هستید؟ شاید هم اتومبیل غول‌پیکر را ترجیح می‌دهید؟ یا صدای موتور یک اتومبیل سرعتی را؟ هر یک از اتومبیل‌ها به یک سلاح منحصربه‌فرد مجهز گردیده است.

انواع مکان‌های واقع‌گرایانه برای نبرد وجود دارد. گرد و غبار صحرای آفرود را احساس کنید و رطوبت یک آشیانه متروکه را حس نمایید. بر روی سقف یک آسمان‌خراش مسابقه داده و یا در خیابان‌ها دریفت انجام دهید. همچنین می‌توانید هوای مه‌آلود بندر را تجربه کنید.

در این بازی انواع سلاح‌ها از جمله دو نوع تفنگ، اره برقی، شعله‌افکن، نارنجک‌انداز، مسلسل بزرگ مرگبار و موشک‌های هدایت‌شونده در اختیار شما قرار دارد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود