دانلود نرم افزار لالایی کودکانه برای اندروید آیکون

Lullaby

دانلود نرم افزار لالایی کودکانه برای اندروید
4.3 (31) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

لالایی خواندن برای کودکان یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات بین مادر و فرزند است. اتفاقی که تنها مختص به مادران است. لالایی خواندن در سرزمین ما قدمت بسیار زیادی دارد. مادران این سرزمین از گذشته‌های دور همیشه از این روش برای آرام کردن فرزندان خود استفاده می‌کردند. تنوع لالایی‌های کودکان را می‌توان به اندازه تنوع آداب‌ورسوم این سرزمین دانست. جایی که با زبان‌های مختلف و سبک‌های مختلف برای کودکان لالایی وجود دارد.

امروزه با تغییر سبک زندگی در کشورمان مادران شاید دیگر همانند گذشته امکان خواندن لالایی برای فرزندان خود نداشته باشند. همانند بسیاری از ابزارهای تکنولوژی که زندگی را راحت‌تر می‌کنند تلفن‌های همراه نیز امکاناتی را ایجاد کرده‌اند. شما می‌توانید با نصب این نرم‌افزار به گنجینه بسیار خوبی از لالایی‌های این سرزمین دست خواهید یافت. این لالایی‌ها چنان دل‌نشین و آرامش‌بخش هستند که کودکان و حتی خود شما را به عالم رؤیا می‌برد. تنوع لالایی‌ها به‌گونه‌ای است که می‌توانید از بیشتر قوم‌های ایرانی لالایی بشنوید.

اگر فرزندتان بی‌قراری یا مشکل خواب دارد به‌وسیله این نرم‌افزار می‌توانید او را به آرامش دل‌نشینی دعوت کنید. حتماً شما هم بهترین خواب را برای فرزندتان آرزو دارید. برای امتحان کردن این نرم‌افزار جای شک وجود ندارد. پس همین الان برای ورود به دنیای لالایی‌ها قدم بردارید. ما برای شما و فرزندتان بهترین و آرامش‌بخش‌ترین خواب‌ها را آرزو داریم.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.9.405
  • اندازه : 16M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/09
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود