بازی پیدایش ترا کلونی آیکون

TerraGenesis - Space Settlers

بازی پیدایش ترا کلونی
4.4 (112335) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , شبیه ساز

رویای زندگی در سیاره‌ای به‌غیراز زمین همواره در ذهن انسان‌ها بود چراکه زمین را رو به نابودی می‌دیدند و برای ادامه حیات دنبال خانه‌ای جدید می‌گشتند. بازی TerraGenesis – Space Colony که بر اساس اطلاعات کشف‌شده توسط ناسا ساخته‌شده در مراحل متعدد خود سیاره‌هایی آسیب‌دیده را در اختیار کاربرانش گذاشته و از آن‌ها می‌خواهد تا حیات را به آن آورده و خانه‌های جدید را در آن برای انسان‌ها بنا کنند. تغییرات دمایی و اتمسفر سیاره‌ها بر اساس آخرین اکتشافات ناسا شبیه‌سازی‌شده تا شما علاوه بر سرگرم شدن به دنیای علم نیز پای بگذارید.

در این بازی شما علاوه بر جستجو در سیاره‌های منظومه شمسی به سیاراتی فراتر از این منظومه نیز سفر خواهید کرد و با به کشف‌های جدید دست خواهید زد البته حتی آن‌ها هم بر اساس داده‌های ناسا شبیه‌سازی‌شده‌اند.

 

ویژگی ها :

پیگیری وضعیت تمدن در سیاره هایی که ساخته اید با بهره گیری از آمار

امکان استفاده از 64 ژن منحصر به فرد برای ایجاد موجودات منحصر به فرد

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 6.04
  • اندازه : 153M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/08

ویدیوی معرفی

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • علییییییییییییییيییییییییییییی هرچی بگم کم گوفتم

  • عالی

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود