بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی سه امپراتوری آیکون

Three Kingdoms: Overlord

بازی سه امپراتوری
4.4 (83718) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , بازی

چین یکی از کهن ترین سرزمین های دیناست که دارای تمدنی غنی با تاریخی پر فراز و نشیب می باشد.بازی قصد دارد به دل تاریخ رفته و داستان سه امپراتوری بزرگ با هزاران شهر را روایت کند و با بهره گیری از تصاویر سه بعدی اش شما را از طریق کانال زمان دستگاه اندرویدی تان به آن زمان برده و مشکلات مردم و فرمانروایان آن دوره را برای شما شرح دهد.

در این بازی شما علاوه بر اداره کشور و تجهیز نیروهای نظامی باید به خواست مردم توجه کنید و شهر و روستاهای بزرگ بسازید و در ساخت مزرعه‌های کشاورزی به شهروندان خود کمک کنید تا بتوانند از این راه درآمد کسب کنند و به شما بابت تلاش‌هایتان مالیات پرداخت کنند.

 

ویژگی :

نقشه جهان با جزئیات

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.6.53
  • اندازه : 96M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/11/27

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود