بازی تیراندازی با ماشین آیکون

METAL MADNESS PvP: Apex of Online Action Shooter

بازی تیراندازی با ماشین
4.4 (40451) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی

پایتان را روی پدال بگذارید و با سرعتی سرسام‌آور مسیر مسابقه را طی کنید.بازی METAL MADNESS PvP: Apex of Online Action Shooter یک گیم اکشن چندنفره است که  از کاربران می‌خواهد با سریع‌ترین ماشین‌ها به همراه قوی‌ترین اسلحه‌ها سایر شرکت‌کنندگان را هدف بگیرید.اگر سری به فروشگاه بازی بزیند می‌توانید سلاح‌هایی همچون تفنگ پلاسما،تسلا و.. را خریداری نمایید و برای نابودی دشمن از آن استفاده کنید.البته در بخش انتخاب ماشین هم‌دستان خالی نیست چراکه ماشین‌های غول‌پیکر،تانک و ماشین‌های سواری قدرتمند به شما گستره‌ای وسیع از انتخاب‌ها را می‌دهند.

البته این‌یک بازی ماشین ساده نیست که یک مسیر ساده را در مدت‌زمانی رانندگی کنید چراکه این گیم از شما می‌خواهد قبل از رسیدن به خط پایان تمامی دشمن‌های خود را از بین ببرید و درنبرد تن‌به‌تن با آن‌ها پیروز شوید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 0.40.2
  • اندازه : 145M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/07/25

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود