بازی دعوا های خیابانی با 7 شخصیت منحصر به فرد آیکون

City Fighter vs Street Gang

بازی دعوا های خیابانی با 7 شخصیت منحصر به فرد
4.2 (8393) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , رزمی

وقتی انسان خشمگین می‌شود برای به کرسی نشاندن حرف خود از خشونت استفاده می‌کند که البته نتیجه‌ای که از دعوا به دست می‌آورد قطعاً خوشایند اش نیست چرا که در کنار نرسیدن به خواسته خود در هرگونه دوستی را با فردی که با او بحث می‌کرده را می‌بندد.بازی City Fighter vs Street Gang یک گیم از سبک اکشن است که آب‌میوه‌های شخصیت بازی به‌وسیله‌ی گروهی گانگستر به سرقت برده شده است و او در خیابان با آن‌ها مبارزه می‌کند تا آن‌ها را از پای درآورد و آب‌میوه‌های خود را پس بگیرد.

این نبردهای خیابانی را دست‌کم نگیرید و چراکه همه گانگسترها با مشت و لگد از بین نمی‌روند و باید برای از بین بردن آن‌ها از اسلحه استفاده کنید البته در برای اینکه به سلاح‌های بهتر دست پیدا کنید می‌توانید از جعبه‌هایی که در مسیرتان است استفاده کنید.

 

 

ویژگی ها :

هفت شخصیت منحصر به فرد

گرافیک ساده و روان

کنترل آسان

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.1.5
  • اندازه : 69M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/20
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود