بازی ماشین های ساخت و ساز 2018 آیکون

City Heavy Excavator: Construction Crane Pro 2018

بازی ماشین های ساخت و ساز 2018
4.2 (1974) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی

شهر ها همه روزه در حال گسترده شدن به صورت عمودی و افقی هستند و برای گسترش نیاز به پیمان کارانی دارند که با صرف کمترین هزینه مکانی امن و زیبا را برای زندگی شهروندان درست کنند.پیمانکارانی که اقلب پروژه های بزرگ شهری را انجام می دهند در کنار نیروی فنی با مهارت نیاز به ماشین های قدرت مند برای سرعت بخشیدن به فرآیند ساخت دارند و در بازی City Heavy Excavator: Construction Crane Pro 2018 شما در نقش راننده یکی از این ماشین های قدرتمند هستید پس برای ساخت‌وساز های بزرگ آماده شوید.

در این بازی به شما پیشنهاد می‌شود که یا کامیون‌های سنگین را برای حمل‌ونقل مصالح انتخاب کنید یا پشت فرمان جرثقیل بنشینید و آهن‌ها و مصالح را برای ساخت‌وساز جابه‌جا کنید.البته اگر به راه‌سازی علاقه بیشتری داشته باشید برای این موضوع هم در بازی فکر شده و کاربر می‌تواند در برخی مأموریت‌های به ساخت‌وساز جاده کمک کند.

در بازی فوق مأموریت‌های متفاوتی در انتظار شماست مثلاً می‌توانید بار جابه‌جا کنید،خاک‌برداری کنید یا این‌که پشت دستگاه حفاری معدن بنشینید و به اعماق معادن بروید.

 

ویژگی ها :

کنترل ساده بازی

زوایای مختلف دوربین

بهینه سازی برای تبلت ها

فیزیک واقع گرایانه بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.5
  • اندازه : 48M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/03/12

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود